Till Sandra :)

2011-01-16 @ 23:21:50
Okej nu har jag inte skrivit något inlägg sedan innan jul. Bara för att jag är osysslolös just nu så passar jag på att skriva några rader. Men mest för att jag lova Sandra ge henne några minuters läsning :)
Ligger ensam i soffan,min underbara Alex jobbar natt idag.

Okej vart ska vi börja. Julen var toppen, några timmar på jobbet och sedan stort firande hos mormor med familjen och släkten. Blev inget nyårsfirande för mig då jag jobbade hela natten. Fick dock ett besök av min älskling då han vinglade upp till min avdelning med kärleksförklaringar och pussar :) Det är verkligen underbart och känna så här!! Han är så fin! :)

I helgen har det vart mycket firande. Emma tog sjuksköterske examen i fredags så vi var på koncert och kongress på dagen och fick se när hon hyllades. Det var så fint, det var så man rös i hela kroppen. Kommer ihåg själv när jag tog examen för två år sedan. Det är ju så otroligt stort!! Efter tre års hårt pluggande och med en helt ny roll ska man ge sig ut i arbetet och sätta allt på prov :) Förresten har jag fått en fast tjänst på avdelningen nu :) Jihoo, känns så skönt! Jag har många vuxenpoäng nu :)

Igår fortsatte vi firandet ute i Djursdala hos Emmas föräldrar med vännerna och god mat. För att sedan åka hem till min älskling/till mej/ vårt kärleksnäste.. Tills nu när han åkte iväg för jobb.

Imorgon börjar en ny jobbar vecka och till helgen blir det nattajobb.

Godnatt.


Kommentarer

Postat av: Sandra

De här var perfekt läsning när jag sitter hemma i soffan och ammar. Behöver lite koll på dig nu när vi inte ses så ofta :). Är så glad för din skull att du funnit kärleken. Alex är en fin kille! Ta hand om varandra! Hoppas vi ses snart igen. Kram

2011-01-18 @ 15:55:20
URL: http://sandrabohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback