Älskar snön.

2009-12-17 @ 23:46:27

Sängen var skön långt in på förmiddagen idag. Var bara och kasta sig i duschen och stressa mot jobbet i princip.


Knarrade hem till Isabelle efter jobbet och mös lite där. Maja var inte alls kvällsglad, hon ville inte sova. Jag försökte vara behjälplig och söva henne med det gick inte det heller. Kom på att jag är väldans dålig på barnvisor.. Det är annat med snapsvisor...=) Får ta fram lilla sångboken när det blir dags för mej & kalva.

Förresten tog jag ett provsmak på Majas mjölkersättning, och jag kan verkligen förstå att hon inte gillart, för det var nog bland det värsta jag smakat!

Får nog bli serverad den där granen i år med. Faan vad jag vill hugga gran. Men jag hinner verkligen inte med! Mamma och brorsan ska ut i skogen på lördag så jag hoppas dem hitter en duglig gran till mej=)

Snart nalkas det även nyårs firande. Och jag funderar skarpt på det där med nyårslöften. Dem brukar ju oftast inte hållas. Men om det skulle vara nått så skulle det vara mitt snuseri! Herre gud vad jag snusar. På jobbet har dem börjat sätta upp en broschyr synligt och bra. Mm och häromdan läste jag den faktiskt. Och usch jag blir rädd faktiskt. Så ska jag ta mej en fight med mej själv!!? Jag tror det. Men får ångest bara på tanken utan snus, det är lixom som en riktigt riktigt bra vän!

Nehe nu ska på tvplay6 - paradise.

Kram på er.


Kommentarer

Postat av: Janni

Men jag vet!! Visst är det jobbigt, får ångest så fort jag tänker på att vara utan cigg. Men jag har nu bestämt mig för att trots detta, så kommer jag stå i nyårsnatten och avlägga ett löfte om att jag inte ska ta en endaste cancerpinne till i hela mitt liv =S fy fasen! Vi kan ju ha en cermoni ihop ;) Dags att sluta upp med dumheterna ju ;)

2009-12-18 @ 09:40:32
URL: http://jankys.blogg.se/

Postat av: Sandra

Jo det är bara och bita ihop helt enkelt.. Kanske:S Jag har inte riktigt bestämt mej men fan vad jag vill bli av med denna stora last. Jag ska fasen försöka! =)

2009-12-18 @ 23:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback