Ärtsoppe dag.

2009-11-12 @ 19:43:14
Tjenare.

Vaknade upp jämte en go Jennie imorse. Tur man hade henne & värma sig hos inatt, usch det börjar verkligen kyligt nu. Jag verkligen längtar efter att det ska bli december så jag kan börja julmysa här hemma. November måste vara den mest tråkigaste & onödigaste månaden på året. Helst av allt längtar jag efter att få hugga min gran & sätta upp i mitt planerade hörn!=) Och granen måste ju verkligen huggas, går inte & köpa. Naj naj. Jag undrar vad jag ska hitta på för gardiner,kuddar & lampor & grejer i år... Hum va spännande..
Längtar oxå efter att göra lussebullar & Lailas goa saffrans skorpor.. Så längtar jag efter att få köpa julklappar, som i år inte alls blir så många... Kanske nästan tur man inte har en karl m familj & tänka på i år. Ska satsa allt på mamma & brollan. Blev förresten pålurad en julklapp som får bli till mormor idag:) I år kommer jag att jobba till tre men firandet blir bara hemma hos mormor & morfar. Gud så skönt att bara fokusera på ett ställe o inte flyga o fara med stress & panik. Neee det här kommer bli en av årens bästa jul. Jag bara kännert!=)

Oj va mkt julsnack.

Förmiddagen blev till att storhandla på Willys med Jennie för att sedan åka hem & laga kakan. Den vart faktiskt riktigt go. Sedan bar det av till Sandra för att fikas & snacka gojja med alldeles underbara kollegorna. Malin ska gå på gravledig nu med så nu dröjer det innan man får jobba med henne. Gud så skönt, jag skulle med vilja vara gravledig.. Fast kanske inte ännu.. Hum kanske ska hitta mej en karl först, men inte ännu heller. Har inte tid. Har fullt upp med o umgås med mina bruttor:P Hehe.

Nu är jag hemma igen och väntar på min mamma. Ska nog bara va här & mysa & se film. Lånade med mej två filmer av Sandra. Bl.a. Patrik 1,5 som jag ännu inte sett! Hoppas mamma går med på & se den. Känner mig fortfarande mätt på kakorna jag tryckte i mig men borde nog se till & få i mej en till middag.

Imorgon är det fredag.. Och det är inte en sån fredag som jag ibland kan uppskatta så fruktansvärt mycket. Nee det blir en riktig jobb helg för min del. Ser dock fram emot att det ska bli en väldigt lugn sådan utan någon som helst utgång. Blir bara tjej häng & mys därimellan passen!

"So lets yesterday gooo"..........................

Bella & MajaFlundre middag med Jennie, Marie & Frida<3Cilla & en blyg Nils.Katja & Enzo. Enzo gillade kaka=)Cilla åker Bobby car.Emelie, Emeli & Enzo.Sandras Ella.En inte nu lika blyg Nils=)





Kommentarer

Postat av: Isabelle

Och jag som trodde att min syrra var sjuk.. typiskt sjuksköterskor som har vatten över huvudet som är ute o smittar andra... håll er inne förhunna.... nu blir du arg på mig va sandra?? :D vet att du tar mig med en nypa salt.. du känner ma...

Rolig blogg

Puss

2009-11-12 @ 22:48:48
URL: http://isabellewester.blogg.se/

Postat av: Emelie w

Haha det beror på hur man ser det, jag äter ju antibiotika som hunnit verka. Då smittar man ju inte Bella.. O jag var verkligen mycket piggare :) hade kunnat pussa Majs utan att smitta henne, lätt som en plätt!

2009-11-14 @ 01:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback