Bil-lös.

2009-11-17 @ 22:22:59

Hejsan.

Idag fick jag mitt väntade besök av hyresvärden. Och ja!..han konstaterade oxå att både min vattenkran och fläkt var trasig. Får säkert vänta ytterliggare flera dagar igen på att få detta fixat. Borde jag inte få avdrag på hyran för detta ?

Tog en snabb fika hos Bellan me Marisch. Sen bar det hem till mor för och prova mitt skidställ och jag tror det kan funka när jag gör succé i Sälen. Ska bara be min bror låna ut sina skidglasögon, för sånna ska man väl ha? Vill inte bli full me snö i ögonen. Funderar även på och införskaffa en hjälm men måste se  het ut i backen och förhoppningsvis landar jag inte på huvet om jag faller..?

Så har jag även vart hos mormor och rensat ur bilen. Mormor visade även hur det gick till och tvätta bilen i tvätthallen på OK. Åh att jag inte gjort det förr.. Vilken glans! Så som jag stått o gnott på Stanleys! Nu är Audin levererad för att snart hamna på blocket. Så nu är jag kronisk fotgängare... Wööhöh. Ja kommer nog sakna bil, men nu kan pengarna spenderas på annat kul.

Nu blir det ett Greys Anatomy avsnitt och sen ska jag se till att somna skapligt och se till att kunna kliva upp när klockorna ringer imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback