En dag med huvudvärk= hemsk dag!

2009-11-02 @ 22:53:59

Tjena!

Fy fabian hela jävla dan har jag haft ont i nacken och stålningar upp i huvudet. Trodde nästan jag drabbats av meningit eller nån allvarlig åkomma. Usch vilken skit dag. Det var ljuvligt skönt & komma hem & ligga raklång i soffan. Nu börjar det även stickas i halsen, får va nog med förkylning & sjukdom nu, var & varannan kotte är ju sjuk nu.

Ska snart ta mig min skönhetssömn & hoppas vakna som en prinsessa imorgon! Nu har Ekström anlänt till Viken så imorgon planeras en träff med henne. Troligtvis blir det kvällsbio, Bröllopsfotografen.

Vet ni, igår bakade jag ju kladdkaka. Hum efter att den var klar upptäckte jag att jag glömt margarinet. Mmh det stog kvar i mikron. Det är ju ganska mycket av sånt annars i kladdkaka. Men vet ni att den smakade riktigt bra ändå. Så jag har typ upptäckt en fettfri kladdkaka! Fränt va! Men ne det dög ju självklart inte, vi var bakis & ville ha fett. Så det blev en till kaka. Men den fettfria äts nog opp snart=) Om ni tycker det lät tufft kan ni få receptet.

Wiho nu är Sälen resan verkligen bokad!!

Och idag köpte vi biljetter till AT-spexet den 5e december, ska bli hur kul som helst!!

Ekström o jag=)


Kommentarer

Postat av: Emelie

Yey AT-spex here we come =)

2009-11-03 @ 08:33:34

Postat av: Sandra.

Yes we dooooo!=)

2009-11-03 @ 19:12:48

Postat av: Jennifer

Aha ska ni gå..? jag skippar nog detta året också! Fast det brukar ju vara riktigt roligt :)

2009-11-04 @ 09:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback