Fan så tjatigt!

2009-11-19 @ 23:39:49

Det här är fan inte klokt.. Vilket pendlande. Feber och hursken idag igen! Blää jag spyr på skiten. Och pulsen var hög så hjärtat höll på o fly ut så jaa imorrn måste det till en sjukdag igen! Jag som annars brukar va kry för det mesta. Blir en hel hög pengar som blir avdragen på nästa månadslön. Men nu är det nog varningsklockor. Imorrn SKA jag ta det lugnt. Ska försöka o bara ligga på soffan hela dan.
Igår blev jag alla fall läkarundersökt och provtagen så nån infektion har jag inte!.. Men att ett litet virus kan ställa till sånt elände. Och jag lovar... INGEN TRÄNING!

Haha lite komiskt men samtidigt fundersamt hur jag som annars sticker och plågar andra människor samtidigt är så stickrädd själv, varför blir jag så nervös varje gång när jag vet att det knappt känns. Fåniga fåniga jag! =)

Jag funderar på och önka mej den där omtalde spikmattan i julklapp. Fick provan hos Bella häromdan och jag förstog lixom inte vad som var poängen.. Det gjorde mest ont. Men kanske om man är ensam & i harmoni med Enya så kanske kanske vore det nått.?

Ska ta ma nästa dos paracetamol & fortsätta min Greys Anatomy maraton... Finns det någon bättre tv serie? Nee.

Vilken liten Maja:)

Känner att det skulle vara härligt om det fortfarande va sommar nu. Alla fall denna trista November månad. Så glåmig o grå man är så härpå hösten. På sommarn ä man alltid så mkt freschare ju.

Jag måste tusan se till o börja framkalla alla tusentals bilder som jag har på datorn. Nån gång lär den ju krasha o usch om mina sista år på bild då skulle försvinna.





Kommentarer

Postat av: Anonym

USCH Sandra. Visst är det sprutan som gjort dej så sjuk?? Krya på dej stumpan. Puss Puss

2009-11-20 @ 08:51:29
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/

Postat av: Sandra.

Nee det tror jag inte.Var sjuk innan sprutan. Mådde bra efter sprutan o så sjuk igen. Hållt på så ett tag. Nu äre vila som gäller! Pöss

2009-11-20 @ 11:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback