Fryser

2009-11-09 @ 23:25:17

God kväll ni på er! :)

Har ni sett "Silent library" på kanal 5? Uuh såg det precis nu. Nått har hänt med svensk tv och den svenska humorn. Det finns lixom inga gränser längre, men det var kul. Men vidrigt!

Jag har blivit värsta nattugglan, blir lixom inte trött när det börjar närma sig kvällning, kanske för att jag går upp alldeles för sent:P? Och så börjar jag tidigt imorgon! Men ne jag är verkligen inte trött nu. Men det tar väl i fatt mig imorgon.

Upptäckte att någon glömt en mobil laddare hos mej, kan det vara Stina eller kan det vara Carro?

Har verkligen inget att skriva just nu. Ska ta & läsa senaste Vårdfacket tidningen. Måste se till & uppdatera lite. Jag är värsta dåliga på & både läsa & titta på nyheter & sånt. Det hinns lixom inte med. Jag brukar faktiskt ärligt lossas att jag fattar vad personer pratar om när det nämns om senaste hemska nyheterna & sånt. Fy så dåligt! Men vårdfacket... Ja det måste prioriteras..


Blaj blaj! :P Godnatt.




Kommentarer

Postat av: Carro

Det är jag som glömt laddaren Sandra så få inte för dig o posta iväg den till gotland nu!:P Gonatt!

2009-11-09 @ 23:34:57

Postat av: Marie

Vårdfacket låter spännande!

2009-11-10 @ 08:55:17

Postat av: Marie

Vårdfacket lät spännande!

2009-11-10 @ 08:56:04

Postat av: lundberg

Ja där va d "maskerad" igen :) Snygga vi va då :)

2009-11-11 @ 22:54:02

Postat av: Sandra.

Ja riktigt kul Sofie. Bra kväll.. =)

2009-11-11 @ 22:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback