kapten krok!

2009-11-02 @ 00:18:39
Rotade i maskerad lådorna & bestämde oss för pirat tema igår! Vi vart en hög med underbara tjejer hos Frida uppbunkrade med trolldryck och galelej. Har lärt mej att EN flaska vin duger alldeles perfekt & inte en droppe mer. Visst blev det nån drink & några cider på krogen, men alla var verkligen på topp humör. Kapten försvann från besättningen rätt tidigt ifs men det var inte pga av trolldrycken utan nån slags halsflussa.

Blev en skaplig avsluts meny på Åhmans & i säng vid fyra hugget... Kan nog tacka den där Åhmans maten för att jag sedan halv tolv blev väckt av mobilen men dock utan dunkande huvudvärk eller illamående. Tjooho vilket flyt! =)

Efter en kaffe, frulle & uppfriskande dusch sprang jag ner till Frida & snacka gårdags fuffens & planerade kvällen.
Sen har jag mest vart lat, inte gjort allt för mycket. Brassade på egna hamburgare & gjorde en kladdkaka till Zaidas bemärkelse & så såg vi "på smällen", fi katten vad bra den filmen är!

Nästa helg får jag Stina som inneboende, herregud vad kul! Har inte sett na på år!!.. Men äntligen ska hon ta sig i kragen sätta sig på färjan & åka över till oss! Jisses va skoj vi ska ha.

Min kommande vecka ser toppen bra ut... Blir en fyra dagars vecka (ev. tre om det blir sem. fredag). Visst är det skönt att vara ledig en dag så där i veckan. Men alla dessa helger kan va lite träliga. Men tror fasen det är pissigare med mån-fredag 7-16 pass skulle vara ännu tråkigare. Ne det är nog bäst så som jag hart =)

Imorrn ska schemat ses över, dags & se till & bli ledig för imorgon ska bokas resa till Lindvallen! Ååååh vad kul!!=) Sälen here we come!!!!!

Nu kommer jag inte på så mycket mer för tillfället, håller visst på & slumra till nu. Imorgon får jag lite sovmorgon, gutt gutt!


Kommentarer

Postat av: Jojo

Ååå vilka ska dra till lindvallen?? så kul.. jag vill oxå med...PUSSS

2009-11-02 @ 01:29:19

Postat av: Anonym

Jaaa vad kul vi ska haaa:) jag hämtade ut min biljett idag så det kommer bli av nu sandra:)

2009-11-02 @ 17:05:49
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/

Postat av: sandra.

Härligt Stina!!! Jag saknar dej! Ska bli så härligt o se ditt stora smile igen!

2009-11-02 @ 22:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback