kortis.

2009-11-30 @ 23:30:03
Godkväll.

Klockorna stog och ringde som vanligt.. Cirkus en timme innan jag gick opp. Men blev alla fall en långis promenad med Marie och Caroline innan jag gled in på sjukan 12.30. Och där har jag vart i afton.

Drog hem, njöt som tusan av och kasta mej på soffan. Vad jag älskar min soffa! Fräste på en matdosa med kåldolmar. Bara och ta vad man haver i frysen! Bara jag blir mätt. Kåldolmar är ju dock jäkligt gott ifs.

Nästan så jag va bakis idag med. Fast måndag är alltid en seg dag. Imorgon blir det åter arbete. Onsdag är ledigdag. Då bär det iväg till Linköping med mamma och brollan!! Nu är lillsork på väg hem från Norge, jag hoppas han kör lugnt ute på vägarna och bland alla krokigheter. Jihooo för att han kommer hem!!


Dags att försöka snarka. Ingen bild ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback