Mm =)

2009-11-24 @ 21:03:42

Himelens skönt.. Jag pöser ut i soffan o bara njuter. Idag körde jag ett CoreCirkel pass... Åh vad kul! Äntligen är jag påt igen! Nu har jag vart riktigt duktig och känner mej sådär skönt trött. Kommer nog inte hålla mej vaken speciellt länge till. Det där med Panodilen gjorde ingen större effekt.. Ne då, låg o vred o vände tills över halv två i natt. Så inatt lär det inte bli några problem & somna.
Just nu borde jag knata upptill hemköp o köpa en dosa snus men det orkar jag verkligen inte. Bara inse att det kommer bli en snusfattig morgondag!

Efter jobbet idag kom Mammi o hämta upp mej för att jag skulle hjälpa henne montera ihop en ny sängstomme. Jag svor o levde rövare men tjejer kan! Tillslut så. Vart himelens fint. Mammi bjöd på stekt strömming och mos. Mycket gutt!

Imorgon blir det jobb, Cosmic utbildning och hockey förstås.

Nu DH.

Hej hej


.Mina lussebullar. Mmmm!


Kommentarer

Postat av: Malin

Oj vilka fina lussebullar du gjort, mina ser ut som harskitar om man jämför...

2009-11-24 @ 22:08:25
URL: http://malinisaksson.blogg.se/

Postat av: Sandra.

Haha.. Harskitar Malin =) Det tror jag inte.

2009-11-25 @ 23:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback