palsternacka.

2009-11-25 @ 23:28:09

Det slår aldrig fel! Min granne duschar verkligen varje kväll nån gång mellan 22.30-24.00. Nu hoppa han precis in i duschen 23.10. Jag tycker det är på tok för sent. Alla fall när mitt sovrum ligger parallelt med hans dusch.. Och det låter precis som att han faktiskt står nere vid min sängkant och duschar. Men tänker nog inte börja gnälla på honom om det. Skulle verka som jag vore som en gammal kärring! Ibland är jag jävligt barsk och lätt irriterad och just på den här dusch saken verkligen stöööör mej. Men får väl gå till mej själv och försöka jobba på mitt humör! =) Åh nu blev det tyst! =)

Idag vart det en lite längre dag på sjukan då jag som sagt var på Cosmic utbildning. Hum alltså: datorutbildning i vårt journal system. Om jag ska tala klarspråk så alla förstår. Mjohoo och allt mer jobb läggs på oss sjuksköterskor, men det gör ju dock inte lönen.. Hum med minimimarginaler kanske. Men ack ack vad underbetalda vi är! Jaa och nu ska vi visst få på oss läkarsekreterar jobb med.. Upps och 2010 är det dags för mig och betala av mina studieskulder oxå. Mm mer administrativa arbeten.. Hallå där, min patient då! Men mitt sjuksköterske yrke är mitt kall. Florence Nightingale och jag! :P

Tog mej en vidbränning i solariet idag med måste få bort min snövits hy så jag lyser upp när pudertäcket lägger sa när som nu ju:)

Haha jag var så nöjd och hade beställt en sån fiin klänning från Nelly, nej och fy va ful han var när jag prova den igår. Både mamma och jag började skratta. Får bli titt på festblåsa i Linkan med mamma och brollan nästa vecka!
Ikväll besöktes även hockey hallen. Oh vilken spännande match men nepp Skåre drog till med det sista avgörande målet och VIK gick tyvär med förlust. Deppigt.

Nu ska jag njuta av tystnaden och försöka sova. Höhö somnade som en stock igår staxt efter tio hugget, otroligt!





Kommentarer

Postat av: Ano nym

Jag skickade ett mail till dig igår kväll på din hotmail. Jag hoppas att du har läst det och inte raderat de.

2009-11-26 @ 12:42:42

Postat av: Sandra.

Hej. Brukar inte läsa min hotmail men nu gjorde jag det. Blir inte förvånad över det du skrev. Svarar på ditt långa mail när jag får mer tid. Tänk så blåögd man kan vara. Men ne jag är faktiskt inte förvånad. Men jag är glad att jag är där jag är nu. Det finns mycket skitstövlar! Nu har jag skinn på näsan och tänker inte ge så mycket av mig själv till en sån patetisk människa! =)

2009-11-26 @ 15:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback