Semesterdag/sjukdag.

2009-11-12 @ 00:06:10

Hej mina vänner!

Verksamheten passade sig så bra så jag kunde fixa till en semesterdag idag. Kände att jag behövde få återhämta mej lite. Mjoo om det nu vart så mycket vila vet ja nte. Sov ganska så länge. Men sen höll jag på & städa & greja här hemma.

Sen kom Marie, Jennie & Frida på fika & sen lagade jag till flundror & kall sås till bruttorna. Smarre!

Har haft huvudvärk större delen av dagen. Kanske borde börja knapra nån slags antibiotika för & råda bot på mitt elände.

Blev ingen Greys Anatomy för mej ikväll. Ne för idag vart det hockey kväll, fasen vad spännande..Det slutade med straffar & VIK vann! =)

Imorgon är jag oxå ledig. Då ska jag på fika med mina kära kära syster kollegor. Så imorgon ska jag baka en choklad kaka med tryffel. Hoppas den blir go. Sen ska jag ha dejt med min älskade mamma! Äntligen har vi en dag då båda har tid. Ska nog laga nån god mat & ta oss nått glas vin kanske.

Nu har tjejerna & jag ätit ägg mackor efter ishallen. Snart kommer Jensan tillbaka med nässpray så ska hon bli med sängkamrat för natten=)

Carra.


Kommentarer

Postat av: liinn

sv: tack :)

2009-11-12 @ 15:15:09
URL: http://liijnnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback