Silverkatten.

2009-11-03 @ 23:57:13
Tjo & tjim!

Blev hemma mys med pepparkakor & ädelost, klementin glögg & skumtomtar. Jag har verkligen hatat den där ädelosten men den här va tusan go. Har inte förstått den där blandningen med pepparkaka & ädel lixom, men ojo det va gutt.
Nu har vår Malmö brutta/Silverkatten anlänt. Ikväll stövlade hon in i nån stor svart päls boa tror den va köpt på nån Bikupa eller liknande, eller så var det doften från en äkta räv.. Svårt att avgöra.. Sen bar hon upp ett par korta byxor som räckte ändå upp över nalvelen & slöt på halva vaden. Så poppig så:P Hehe kul med inspiration tsss..
Med ikväll var även Karin & Tuvis, Tuvis måste va största charmtjejen i stan, gud vad hon är cool! =)

Caroline har tydligen fått allvarliga problem... Hon kan inte andas! Tvingades ta fram stetoskopet. Tror lösningen på problemet skulle kunna vara lite Yoga eller den populära spikmattan hum.. =)

Sean Banan vilken kille, har ni sett klippet från Cirkus Möller! Nehe, men gör då det! En guldstjärna, till min student som tydligen var king på att låta som herr Banan... Jag tror jag skulle gå åt av mitt garv!

Ledig dag imorgon... Skönt skönt. Föregående natt var lång somnade alldeles för sent & tampades med en jävla jobbig hosta så nu kastade jag ut bruttorna för att få igen sömnen. På schemat står först besök upp till bilprovningen och hoppas bilen går igenom utan anmärkning! Får nog bli en sväng upp till Stanleys med & ge den en blöt skur innan den visas upp där inne i verkstan förstås!

Klockan två måste jag dock bege mig till arbetet för Nutritions utbildning. Sen måååååste jag försöka få tag på min hyresvärd för nu har jag stött på problem igen. Fram med rörmockar lådan igen! Har knappt nått sprutt på vattenledningen i köket. Har ifs en rad andra grejer som måste görs men det blir prio ett som måste ordnas för att minimera en timmes diskning var gång:P

Min förkylning verkar inte ge med sig annars skulle jag se till & ta ma några pass idag. Hade verkligen ingen ork idag! Kanske bäst & coola ner & låta baskiluskerna froda ut.

Wooohoo rykten sprids fort i stan.. Nu är nya Falk filmer i hyrbutikerna igen.. Falk maraton imorrn kanske!!? =)


Maja & Bella<3Tuva spelar Allan!Silverkatten!=)


Kommentarer

Postat av: Karin

Fasen va snygg silverräven/katten är:P

2009-11-04 @ 21:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback