Smaskigt.

2009-11-05 @ 23:47:38
Har märkt att en blogg måste uppdateras nästan varje dag för att få opp sig i statistiken & för att blogg fansen inte ska tröttna.. Så ska försöka med det! Egentligen skulle jag kanske uppdatera med lite intriger, elände & skitsnack & sånt. Men där gör jag er besvikna :)

Ikväll har jag jobbat, så säger vi inte mer om det:P! Nu ska jag vara ledig i tre dagar. Och dem ser ut att behövas, kommer bli rätt späckat med aktiviter.

Imorgon blev en semesterdag, blir att åka till Överum för att gå på begravning. Usch det blir tufft.
Det blir en kyrklig helg för mej då jag på lördag ska på dop i Piperskärrs kapell för Majsen. Där blev föresten min lillebror först döpt så det ska bli himla mysigt. Och i det kapellet har jag spenderat många timmar i min barndom, b.la. miniorer, kör och lucia firande. Jag gillar verkligen det där kapellet!

Åh vad jag saknar min lillebror! Och nu får jag inte tag på honom på mobilen. Imorgon måste jag ringa till Sara & se hur dem hart! Varför ska alla dra till Norge!! Vill ha mina nära & kära NÄRA! =)

Imorgon klockan nio anländer även Stajna! Fasen vad underbart det ska bli & se na!

Fan vad lack jag blir. Imorse gick jag upp & städa & undanröjde för att sedan bli klar till halv tolv då min hyresvärd skulle komma & fixa mitt vatten! Tror ni han kom! Nee.. Fan! Hur ska jag klara mej med en liten fesen stråle hela helgen!?

Försöker trycka ut mina trumhinnor, det är lock för båda öronen, känns som hela jag är ett stort eko! Åh kanske måste stå över mitt älsklings pass imorrn med. Har fasen inte kunnat träna på hela veckan! Känner mej som en stor falukorv. Blir helt slapp ju!

Åh nu började visst ett Scrubs avsnitt som jag faktiskt nog inte sett.. Hejdå!

Lillebror!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Det ska bli dö roligt att se da me dö. Men asså sandra, inge "sova borta" nu ihelgen. Så jäkla desperat kan du ju inte vara. see you later

2009-11-06 @ 14:18:10
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/

Postat av: Sandra.

Haha vad störd du är! :P Njaa så desperat e jag nog inte:P Ses om 2tim & 56 minuter stina!

2009-11-06 @ 17:54:54

Postat av: jojon

Ååå vad mysigt ni ska ha de.. Men sandra nu har du ju ännu en anledning till att komma till mig <3 nu kan du slå två flugor i en smäll;) saknar er mina gamla bruttor.. men snart e de jul <3

2009-11-06 @ 23:52:35

Postat av: Sandra.

Jo kanske det Jojjo, du menar när jag skA till brorsan..? Det är ju bara typ 40 mil mellan Oslo & Bergen:P

2009-11-07 @ 17:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback