Smoothie ombud

2009-11-04 @ 19:46:51
Shållå!

Vilket himelens rugg väder. Snart tror jag ett trä far in genom mitt fönster. Huvale. Jag var & tvättade bilen idag på förmiddagen & glömde vantar. Usch fick nästintill kramp i fingrarna av kyla. Fick sätta mig i bilen o dra värmen på fullfräs & nästan tjuta lite, de gjorde så ont.
Besiktningen gick som en dans, tycker på nått sätt att det är riktigt kul på besiktningar... Jag tror på nått sätt jag kan prata omkull besiktningsmännen så att dem godkänner mig bara för jag är så himla trevlig :) Så hänger jag med under bilen & säger det där fixar jag med nagelfilen...! Hah.
Ingen ombesiktning. Bara "bra att veta" stog det.  

Var på utbildning om nutrition så nu ska jag hitta på nån slags bra lösning för lite mer aptit stimulans till patienter & engagemang för personalen. Först & främst ska jag försöka leta fram en stavmixer!

Har precis sovit en stund på soffan... Jag vet inte vad det är som min kropp drabbats av. Vaknade av ett enormt socker begär.. Jennie skulle varit här för 4 minuter sen men snart ska vi stilla sockerbegäret med en godis påse!=)

Sen ska vi se på Greys Anatomy. Frida har fixat dem två nya Falk filmerna så dem ska vi oxå se, alla fall en! Jag hoppas att min DVD inte ska spela över idag!! Måste åka upp till Elgiganten & få ordning på den. Det blir lixom blått på hela tvn ibland. Så vill jag ju inte hat!=)


Kommentarer

Postat av: Linda

det där med besiktningen är faktiskt väldigt intressant.... sist ja va där kom en kille o rädda mig, höll på att få en sån där slang man sätter över avgasröret i huvudet.. huhu... och när pappa skulle besikta så körde en av dom där killarna som jobba där in bilen o missar o kör rakt ner i hålet... mohahaha :) Jo jag skulle säga det där med blå tv... ja va på elgiganten igår... jag vill få in min data i tv så man kan se alla filmer där istället... men tv blev helt blå... bilden asså...

o dom håll på i över en timme... men det gick inte... dom sa att det är väldigt svårt att fixa... något med grafitkortet... men det kanske är skillnad när det bara är en dvd... får hoppas på det...

2009-11-05 @ 11:50:18

Postat av: Sandra.

Hah ja dem där flygande sakerna måste man ducka för.. Höll me på o få den i huvudet men jag var observant =) Haha pinit! Igår vart DVDn inte blå en enda gång, mkt märkligt!

2009-11-05 @ 23:07:22

Postat av: Linda

jo lite pinit :)

jaha okej... men då kanske det bara är glap (vet inte hur det stavas:)) i sladden ?

ledig nu va ?

vi hörs av imorgon om utekvällen då?

kram

2009-11-06 @ 12:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback