Söndags ångest!

2009-11-30 @ 00:43:47
Go kväll ni trogna läsare! Jag försöker att slå Bellas besöks lista. Så för tusan se till nu och sprid ut vilken het blogg jag har här så jag kan få opp läsar siffrorna! =)

Jaha gårdagen vart det allt fart påt. Hade ju grabbar med på vårt kalas, vilket inte alltid brukar hända. Vi vart ju allt lite nervösa inför detta. Ja si karlar dem kan ju va lite luriga. Kalaset gick av stapeln hemma hos mej förstås. Carra och jag hade hunnit dricka upp vårt vin innan klockan nio tror jag. Ja vi var så törstiga så:p

Fest

Självklart gled vi ner till Palle och slängde våra lurviga. Tror jag visst bestämt gjorde succé där uppe på loftet. Det hade visst inte gått att missa. Ajoo jag bjur på den då! IGEN! :) Yeye.

Ångesten har verkligen krypt lite extra idag. Så en beter sig ibland.! Skäms skäms! Ber så hemskt mycket om ursäkt.

Men annars hade jag en förträfligt rolig kväll. Slutade med att jag ensam gick hemåt. Tyckte lite synd om mej själv och tog mej en prickikorv macka o mjölk innan jag slocknade stört :)

Var så oerhört sugen på frisk luft imorse... hum hum.. halv ett, kanske inte är så tidigt. Tog en promenad med Bengan tills jag insåg hur sugen hon, lixom alla andra tjejerna var på att gå ner till julskyltningen. MEN INTE JAG! Usch. Kände mej inte alls i topp trim för att glassa runt på stan.

Blev till att åka hem till mor, glafsa Viktoria mat, hänga med mamma och piggna till i badkaret.


Bella & Marie har skoj!.

Resten av kvällen spenderades hos Bella. Marie och Bella hade nån slags smink show. Tror dem skulle på nån gala med Mr. Depp. Jag mös mest med Majsen hela dagen, hon ställer inte så höga krav en sån här dag. Och jag njöt att jag efter flera veckors förkylningen kunde hålla i den lilla prinsessan! Dock skrämde hon livet av oss när hon skulle äta pure mat. Trodde jag skulle få sätta mina sjuksköterske kunskaper i spel. Men Bella lugn som en filbunke fixa till det. Tror jag ska se till att amma mina ungar för jämnan, tycker det verkar jävligt tufft och vara mamma. Men Bella gör dej ju så jävla bra!! =)



Kommentarer

Postat av: Anonym

jag hade oxå velat vart me:(

2009-11-30 @ 12:13:22
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/

Postat av: Sandra

Stina klart du skulle ha vart med!=) Saknar dej för jämnan, det vet du! Pöss

2009-11-30 @ 22:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback