Svininfluensa

2009-11-21 @ 12:46:12
Usch vad äckligt det är med svininfluensan.. Nu börjar det känns som en riktigt epedemi.. Och det ända gott folk som vi kan göra för att hjälps åt hejda skiten är att se till att bli vaccinerade. Usch vad skabbigt.

Jag undrar om jag inte har en skvätt förkylnings astma nu med. Obstruktiv hosta och nedsatt utblås. Trött på smetan, nu vill jag va ren från virus gubbarna. Ut med er ut!!! Jag blir bitter på skiten. Om inte annat fet! Jävlar vad jag ska träna när allt är väck!:)

Igår hade jag en mycket lugn dag. Sov väldigt länge. Låg på soffan..Sov lite till. På kvällen hängde jag alla fall med mina underbara kollegor till Cilla på pizza bak & mys. Guuud va fint dem hade det där hemma på Glasbruksgatan. Mycket mycket trevlig kväll. Kom hem straxt innan halv två och somnade som en klubbad säl.
´
Vaknade nu vid halv tolv och väntar på att Carro ska komma så vi ska njuta en lördags frukost. Blir liksom mycket godare o äta när man är två. Det är nackdelen med o vara ensam. Jag äter för att uppnå en mätthet men tycker inte maten smakar speciellt när man sitter själv & tuggar.

Idag fyller mina tvillingkusiner 18 år. Så idag blir det en stunds kalas för dem. Hipp hipp hurra! Sen är planen fest hos Kajja med tjejerna. Kanske inte alls borde festa till det idag & jag har inte riktigt bestämt hur jag ska göra.. Ska tat lugnt några timmar & känna efter helt enkelt.

Katja, Emelie, Emeli hos Cilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback