Vidrigt!

2009-11-26 @ 23:58:44



Fick ett intressant mail idag. Det ändrade kanske inte så mycket mer än tidigare konstateranade. Eller jooo det gjorde det väl! Usch usch bläää. Hur kan en del människor vara så jävla vidriga. Nog fan har jag fått ett rätt tjockt skinn på näsan med åren. Men jag hoppas det börjar fila ner sig nu. Jag kommer aldrig vara så dum igen! Spark i huvudet! 
 
Hur kan man fungera så olika. Fan så en del kan bära sig åt!!


  



Nej nu ska jag sluta vara arg.


Har haft en rörig dag idag. Men det var nog min hjärna som inte riktigt var på sin plats. Det tjatades från höger och vänster och mitt i allt skulle jag fortsätta med det jag höll på med. Men kom liksom av mej/blev störd. Så klockan tre var det riktigt skönt och stämpla ut och åter in på tre dagars ledig. IGEN! =) Semesterhelg. November är en bra semester månad =)

La mig raklång på soffan och sen fick jag tillslut mitt vatten i köket i ordning. Så nu är det sluttjatat om det=)! Jihuu! 

Längtade efter att han någon gång skulle laga den där kran så jag fick ta mig en siesta i bingen och sova lite.Oh vad skönt med eftermiddags lurar. Dessväre när det är dags att vakna till liv. 

Kvällen spenderades hos Bengan och Majsen med Caroline. 

Hah världens coolaste soffhängar bebis Maja.             Lektanten Carro med Majsen.


Imorrn kväll blir det fredags mys...Caroline och jag har planerat in en proveri av den där Grekiska pannan, jag hoppas att övriga flickor samtycker till vårt middagsmål :)?? Ska slå en pling till "PannaKocken" och se till och få det fantastiska orginal receptet! Är jäkligt sugen på lite rött just nu, men det får garanterat tillhöra morgon kvällen :)  












 


Kommentarer

Postat av: lundberg

Men såååå sööööt lillfisen är då :) Sitter där i soffan lite coolt :)(

2009-11-27 @ 11:06:18

Postat av: Sandra..

Inte så lite cool va=)

2009-11-27 @ 11:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback