Halv tolv hos mej.

2009-10-20 @ 23:25:18
Nu har jag fått skäll igen, jag uppdaterar visst för dåligt här. Så jag passar väll på att slänga in några rader innan jag stänger igen ögonlocken=)

Idag har jag provat Core Cirkel passet, så himelens kul! Först kunde jag inte hålla mig utan gapskratta hysteriskt vid uppvärmningen & kände mej urfånig, jag är inte riktigt van vid hoppande & dansande men tom var det är kul! Så nu funderar jag faktiskt på & att kanske prova på aerobic..?=) Ne får bli mer av detta Core pass, det vart både mycket flås & styrka. Nåja.
Nu blir det två dagars pause med träningen, så imorgon finns det banne mej inga undanflykter för att se till & få svinis sprutan! Får helt enkelt stå ut med ömmande arm & en dagars feber om nu så blir=)

Till kvällen vandrade jag & Carro bort till kusinen Linda, var hög tid för att se hur dem har fått i ordning det i nya lyan... Alldeles prima ballerina! Vi fastnade även vid någon film med en hungrig krokodil..huvale va otäckt. På vägen hem spana Carro & jag in några grabbar på Corner & Carro vart så till sig så hon gick rakt in i en lyktstolpe.. och då menar jag verkligen rakt in! Så synd att jag inte va lite snabb med en filmkamera! Tusan. Kul vare & kul såg det ut.

Joho annars har det vart fullt upp med arbete jag har även hand om en student för första gången. Herre gud vad tiden går jag har ju snart vart klar sjuksköterska i ett år ju! Shit jag var ju själv nyss student. Ah jag hoppas jag är en duglig handledare alla fall=) 

Tjejligan har planer på & boka in en skidresa till sälen till vintern. Jag vart jäkligt velig först då jag nästan bara ser scenariot av mej själv på en bår med brutna ben efter första åket, kan det sluta annat?? Har bara åkt skidor i kisa några gånger & då har det bara fungerat med störtlopp! Kommer ihåg när Carro & Bella stog längst upp i backen & undra var katten jag tog vägen... Ojooo, jag var nog nere från den backen på 1sek, det var vad jag skulle kalla en nära döden upplevelse. Skidorna gav vika & jag fick helt enkelt inte in gunget i slalomet, det va bara & hänga med dit skidorna ville. Huvale! Men vaa hundan, jag ger Sälen en chans, det går säkert & inskolas i nån skidåkar kurs och det må då va i knatte skolans kurs! =) Sälen here wee come!


se där har vi bildbevis.


Kommentarer

Postat av: Jennie

haha ser detta framför mig :P haha, de kommer gå bättre denna gång hjärtat. Måste bara se till att vi träffas alla, så vi kan styra upp resan nu. :)

2009-10-22 @ 17:18:47

Postat av: Isabelle

Hahah det var det roligaste.. sandra du är nog en av få som har åkte STÖRT lopp ner från kisas branta backe :) ni kanske oxå ska boka v 2 i sälen.. en 8 manna stuga kostar bara 3 tusen och då är det med bastu och sånt.. skit billigt 350 kr varför torsdag - söndag.. puss

2009-10-22 @ 22:37:46
URL: http://isabellewester.blogg.se/

Postat av: Jennifer

Jag tror du är en utmärkt handledare, du om någon vet väl hur man vill att en handledare ska vara :) önskar jag haft dig nu, och inte den jag har...

2009-10-23 @ 23:22:46

Postat av: sandra

Jo det är nog bra och ha handledare som är relativt ny ut eximinerade som vet hur det ska va=) Jasså är hon inte bra. Trist. Det är ju väldigt viktigt & avgörande för att få ut så mkt som möjligt av praktiken ju.

2009-10-25 @ 14:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback