En ledig dag............

2009-10-29 @ 00:35:00
Igår åkte jag iväg & hälsade på Marika i Linköping. Hade ju inte varit där och hälsat på nån gång tidigare. Dåligt av mig, men kanske även likt mig... Har väll en hög som jag borde ha åkt och hälsat på för länge sen!.. =)
Nåja igår var jag där alla fall, himelens mysigt. Blev lite kocking & Maruschka plocka fram lådvinet, dock kändes sviterna efter helgen så jag va försiktig:P Tack Marika!
Innan hemfärd blev förstås en snabbsväng till Gina, blev några hem köp med tröjor men inge superbt.. Eller jo en svart festblåsa, den va ifs rätt fräsig=)

Joho drog hemåt, ringde mormor som hade lyckats fått en avbokad permanent... Perfekt, fick topparna avklippta och lite blonda slingor tjoffsades i.. Måste förbereda för dop nästa lördag! Majsen! :)

För och va en ledig dag vart den rätt hektiskt, bara och slänga sig från ena platsen till den andra. Sprang hem och surpla i lite soppa... Hämta opp Jennie och for till TR. Provade ännu ett nytt pass, Core Medel, först tyckte jag det var skit tråkigt, men svaret på det var min kordination.. dvs som jag inte har.. Jag hittade inte riktigt den där "mitt punkten" på alla övningar.. Men mot slutet fick jag in snitsen=) Lite lagom pass för att sedan masa in till ett hårt och svettigt spinning pass. Röda som grisar försökte vi pudra bort den värsta hettan efter en dusch som inte gick att dra till iskallt:)

Vidare till en kall ishall och heja fram ViK... Ha dem vann överlägset mot Mjölby. Bra där. Vi har nog allt fattat att vi tjejer fungerar som nån slags maskot, dem har ju bara gjort bra i från sig dessa senaste 2 matcher vi vart på.. =) Bara att inse att vi måste fortsätta gå!

Hem till Greys Anatomy, bra som alltid. Tjatatade på att en trött Marie skulle komma & med övertalning kom hon & gästade resterande tjej trupp=) Skönt och ha en tillbaka i gänget igen.

Imorgon blir det lite sovmorgon då jag börjar klockan ett. Men innan dess ska kokas rotmos & fläsklägg på mormors vis!

Godnatt godnatt.

Majsen & FridaMin kompis Carro:)Marika, skål!=)Morgon promenad med kelsjuke hunden Klara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback