lite friskare.

2009-10-14 @ 23:08:13

Mådde lite bättre imorse så det blev allt och ta en tripp till Linkan med mamma. Och oj vad jag hittade grejer! Nu är nästan allt komplett! :) Shopoholic? Självklart blev det en kik in på Ginatricot där investerades i ett par "lack svarta" leggins.. Frächt! Satt som åla skinn, så blev det en grön/grå stickad längre tröja och en klänning i lila med svart skärp.. Hum tror hela hösten får gå åt lila i år. Skulle ha köpt ett par svarta stövlar men nu är pengarna slut! Får bli nästa månad.
Så brändes några tusingar på Ikea, har precis monterat ihop min nya sexlådars MALM byrå, sketa nöjd. Och så vart det en skohylla, lampor, ljus och lite fina vaser. Fasen vad mysigt jag hart nu.

På vägen hem stannade vi till och la blommor och tände ett ljus för Jocke <3 Så kom även Jockes pappa blev en kram och lite prat, men finns inte ord... Kan inte förstå... Denna sorg... Bland det värsta en människa kan utsättas för, när någon nära försvinner ifrån alldeles för tidigt. Ingen sa att livet var lätt men för somliga kommer törnarna onödigt tidigt. Helt plötsligt tas inte längre livet för givet.

Nu har min älskade bror stuckit iväg för ett tag. Dem var visst i Oslo nu. Hur ska jag klara av & ha honom så långt bort. Får boka en flyg resa till Bergen snart!


Mammi & ja.Blev lite muffins bak igår med..Bara & komma på fika:)



Kommentarer

Postat av: carro

dålig uppdatering på den här sidan sandra,skärpning!

2009-10-17 @ 16:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback