Lördrag ? =)

2009-10-17 @ 17:39:09

Joho ja underbart med en ledig lördag, dessväre börjar jag jobba imorgon vid ett, trodde ju att jag var hel ledig denna helg men icke!. Ne from söndag o framåt blir det fem dagars.. Och jag har ingen annan än mej skylla på, då jag lagt schemat själv:P Men nästa helg har jag tre dagars ledig, då blir det inflyttnings fest hos Emeli!( Höga förväntningar inför denna!) ;) 
Igår var det ju tänkt en afterwork o bastu hos Cilla efter vår fredags träning, men det blev varken det ena eller andra, det råder tydligen en skaplig förkylnings period. Vet inte hur många som bad om Panodil efter influensa vaccinet igår. Yeye. Det har blivit höst & kallt så det är nog dessa tider nu?... Jag blev ju alla fall sjuk innan sprutan=) 
Blev istället en matbit hos Carra och hem till Marie D för lite födelsedags firande och det vart inte helt tokigt det heller.. Klockan ett bar det med lite halvt ostabilt gung hemmåt efter ett par glas rödvin och snack=)
Sov som en stock imorse & blev väckt av att mor min plinga på dörren,upp & hoppa! Gick till gymet, men inte för & träna utan att för att bli lite vidbränd =) Träningen får kompenseras hårt nästa vecka!=)
Sen åkte vi omkring lite små ärenden. In på systemet för & bunkra upp i godis förrådet. Mm och medan jag gjorde det lyckades mamma "tappa bort" sina brillor. Så då fick vi åka runt & leta efter dem, efter ett tags letande låg dem utanför systemet.. förstås påkörd av nån bili tusen bitar, kunde inte låta bli och skratta. Hur lyckas man:P
På schemat ikväll väntas lite tjej besök, ska hitta på nått kockeri, vin och mitt nya tjej spel, spurs om det e nått & ha.. Är lite halv sugen på nån slags utgång av lugnare slag, men får se. Jag ska alla fall hålla mig borta från Palladium denna helg & hoppas bli bortglömd där för ett tag:P.... HAha. Ne kanske får bli en sväng till Harrys annars kanske det bara däckas i soffan.. Vi får la se helt enkelt. Lindholmarn kommer alla fall på besök & bara det livar ju upp tillvaron.
Var på hemköp igår kväll & VT kommer fram & vill ställa dagens fråga..- Räcker dina pengar hela månaden, -Oh ja det är klart sa jag (ljög förstås lite:P) Sen ville dem fota men jag balla ur, faan i efterhand känner jag att det kunde vart världens chans... Hade ju vart värsta VT-kändisen idag ju!!:P
Fasen va irriterande tror jag lyckades få in allt dusch vatten i öronen, måste hoppa runt lite och försöka få ut skiten!






Marie-födeseldags barnet=)


Kommentarer

Postat av: Isabelle

roligt att läsa din blogg, man blir glad puss

2009-10-19 @ 09:20:48
URL: http://isabellewester.blogg.se/

Postat av: Sandra

Hehe blir man glad Bella :) Vad härligt! Puss

2009-10-19 @ 16:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback