Sprut rädd...

2009-10-21 @ 23:26:09
Hallå!

Idag har jag gjort det! Jag tog mej i kragen & försökte vara tuff & få den där rackarns sprutan i armen. Kan inte rå för det men jag tycker det är riktigt otäckt. Tokigt va men blir alltid lika nervös. Det är ju en helt annan sak & sticka andra=) Men nej det kändes faktiskt ingenting och då ljuger jag verkligen inte! Nu har dock en ömmande känsla infunnit sig i min vänstra arm och den går knappt att dra över 90graders vinkel, känner mej oxå febrig men kan vara kompensationen efter ishalls kylan=) Bara hoppas att jag mår prima imorrn & att doktorn inte ordinerar allt för många dropp som ska hängas:P

Ikväll drog Jennie med oss på ishockey, hade nästan glömt hur kul det var! Åh så spännande match då! Var ju tom bara tvungen & se sluttampen, så pass att jag stog över Greys Anatomy! Oj! Nu ska vi hänga i ishallen varenda match! Tur vi hade Karin som hockeyproffs som vi kunde ställa våra hockey frågor till.

Imorgon ska jag jobba en kvälls tur. Så oerhört skönt & få lite sovmorgon, & inte tala om när jag går hem vid halv tio för att sedan vara ledig fredag lördag söndag!! Lyx!=) Har varit så grymt trött hela veckan, kan inte förstå hur det kan va så. Sova mmmmm det är min fertisch det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback