Surkart!

2009-10-26 @ 20:50:46
Måndagar kan vara riktigt hemska. Va inte alls sugen på och hoppa ur min djupa dvala imorse. Usch ne. Plus att jag mådde fruktansvärt illa. Fick tom hoppa morgon kaffet..då är det illa. Tog mej en hutt Novaluzol, men släppte inte på direkten. Fick verkligen anstränga mej & försöka hålla fokus & vara mänsklig, hum trevlig. Men vid tio hugget va jag väl i relativt topp trim igen. Men oj så trött. Känns som jag gärna kunde tagit en dags ledigt idag.

Kom hem efter lite övertid.. Trött som en gnu, inte alls sugen på att dra iväg till gymet. Men ååh vad underbart, njöt hela pump passet & ökade på vikter på nästan alla övningar. Låg där & stretcha sen & tänkte att det måste vara den bästa känslan just i det ögonblicket.. Skönt, sletet som ett djur men samtidigt så kul.

Kom hem och har lagat lite mat, blev bara ett par felix potatis bullar, bara man blir mätt så! :) Blir inge storkok te mej själv så här en måndag.

Imorgon ska jag äntligen ta mej i kragen och åka och hälsa på Marika i Linköping! Blir lite tjej mys, god mat och massa prat. Ska bli så himla skoj! =)

Ååh slog en plingeling till Jannike förrut & hörde hur Max skrek mitt namn i bakgrunden, herre gud.. Tiden går så fort. Måste ta en tripp till Kisa framöver.. Då skare snackas =)

Ja i lördags vart det dags för den föväntans fulla inflyttnings festen hos "grannen" som vi skulle sagt på Norrlandet=) Vilken fest. Riktigt kul. Dock blev det ingen längre vistelse på Palle, och tur var nog det. "Gott med vin" Hoppla! Det där med varannan vatten ja!! Ett minne blott i lördags :P

Nästa helg blir det påt igen, min lever och mage skulle nog behöva lite lugn och vila. Men va faaan:P Får se hur vi styr upp det till helgen. Skulle va kul & ta fram maskerad lådan. Funderar på korv & bröd eller kanske dykardräkten. Njaa vars. Vi får la se.

Några bilder kanske...


Kommentarer

Postat av: Carro

Ta korv med bröd så tar ja hamburgare :D

2009-10-26 @ 22:21:49

Postat av: Jennie

Haha de skulle jag vilja se :P

2009-10-27 @ 18:12:43

Postat av: Emelie

men Sandra du kan inte gå som korv med bröd, det går inte för sig!!!

2009-10-29 @ 10:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback