Tro tro tro vad du vill tro tro tro vad du vill..... :)

2009-10-29 @ 23:05:31

Chefen tyckte det var dags för mig & passa på & ta ut lite semester i & med att jag fångat ihop en del dagar som jag kanske inte bara behöver lägga på hög=) Så vad ska jag nu uttnytja dessa semester dagar på? Mamma & jag ska ju absolut ta en tripp till Bergen & hälsa på brorsan & Sara. Lillgrabben hade visst fått nått jobb på fiskebåt from januari, ut & fiska massa torsk. Kul för honom, det bästa av allt är att han då förhoppningsvis kommer hem över jul!

Sen skulle det vara underbart skönt & åka & brassa sol men det får väl bli i senare skede! Kanske Thailand igen!? Får bli nån tjejresa. Det skulle oxå vara skönt & få vara ledig några dagar, kanske bara bosätta mig i sängen & inte lyfta på rumpan därifrån ett par dagar? Nee skulle troligtvis bli jäkligt rastlös...

Oj vad klockan sprang iväg nu då. Måste nog försöka sova snart. Upp tidigt imorgon. Bästa älskade fredag! Träning & ledig helg som väntar. Imorgon kväll ska Emeli & Emma komma på besök!=)

Jodå imorse gjordes rotmos & fläsklägg, så jädra fint, blev en del så imorrn ska Emeli få matlåda av mej. Har precis lagat till kåldolmar som jag själv ska ha till lunch. Vilken himla planering det ska bli med mat och lunchlåda hitan & ditan.


 

Känslor...... Hum grubblar på vad jag borde & inte borde.... Nu slutar jag filosofera & hoppar i säng... Bums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback