underbart!

2009-10-23 @ 13:34:26

Så skönt och vara ledig i tre hela dagar! Väntar just nu på lunch gäster. Moster och kusinerna kommer på sent födelsedags firande alldeles staxt. Sen ska jag traska iväg till sjukhus gymet och brassa solarie, så jag e lite fräch inför morgon dagens succé!=) Ska bli så skoj, träffa lite gamla överumsbor, golven kommer att skaka det e en sak som är säker=)

Fredag måste vara den bästa dagen på hela veckan. Klockan fem är det dags för bästa träningspasset ska bli så kuL! Efter det blir det uppsamling hos Bella, ska lagas tacos & se idol. Sen blir det tredje Falk filmen, vilka bra filmer alltså! Och det bästa av allt är nog att jag ska få mysa lite med Majsen, nu är jag helt frisk (och vaccinerad:P) var så länge sen jag fick gosa med lill favvo tjejan.

Så fungerar min bil igen efter att farbror fick reparera nytt insprut till förgasarn & greja. Nu ska jag bara besiktiga, göra klinisk ren & lägga ut på annons. Sen ska jag blir kronisk fotgängare=)

Det där får räcka för stunden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback