Dunder.

2010-08-17 @ 22:52:36
Huvale vilket åskväder det var idag då. Kom lagom till jobbet när himlen blev kolsvart och började explodera. Usch, jag har aldrig förr varit rädd för åska och blixtrar, men senaste tiden har jag hört så många otäcka händelser. Sprang in och kasta mej i personal soffan samtidigt som jag sparka i papperskorgen och höll på och bryta benen så rädd jag var. Usch!

Bodypumpen satte sig i hela min kropps alla muskelgrupper idag tror jag, lite konstigt är det att man ska tappa allt på golvet just dessa dar så man måste utsätta sig för dem små riktigt onda rörelserna ner till golvet :) Men imorgon blir det spinning! :)

Nu ska jag räkna får och försöka få lite sömn. Godnatt gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback