Jobbat.

2010-08-12 @ 23:55:43
Då var man tillbaka igen!
Kändes rätt märkligt i början och komma tillbaka till avdelningen. Men härligt, kände mej liksom mycket gladare en vanligt. Kul och träffa kollegorna. Hade ifs en väldigt ovanligt bra kväll idag & så jobba jag ju med Linus som gjorde allt lite roligare :)

Utanför portarna på sjukhuset väntade Mary klockan nio så det blev en timmas kvällspromenad i hettan. Var en hel del folk ute på stan & runt i kring faktiskt det kanske ändå inte riktigt har blivit höst! Kanske ångrar mitt förra inlägg :)
Kollade faktiskt väderguiden imorgon som lovade sol! Olja och stek, garanterat! Vart en bra start efter ledigheten jobb idag och ledig imorrn :)

Förresten.. märkligt hur relationer kan förändras såå.. Jag äcklas. Fy för svaghet och sån egocentrism! Träffade på någon idag.. Någon som inte längre existerar & kommer nog aldrig göra för mig igen. Märkligt.

Får se om man kan samla tankarna & sova lite då :) Imorgon kommer en ny dag med nya möjligheter :)

Kommentarer

Postat av: Beundraren

Snyggaste tjejen i Viken!:)

2010-08-14 @ 12:21:14

Postat av: Anonym

Snyggaste killen på sjukhuset, lätt! (:

2010-08-21 @ 13:28:24

Postat av: Sandra

Haha va ??

2010-08-21 @ 15:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback