Nu är det höst mina vänner!

2010-08-11 @ 22:59:39
Vart tvungen och försöka göra nått så jag inte kommer till jobbet som en dö torsk imorrn. Blev lite fiskebestyr hos mor med och rensa aborrar, det var nog den största aborren jag sett, fick kämpa ordentligt ska jag säga! Sen har jag små pulat med och fästa krokar på en ålrev (läs abborre rev) ..



Men efter par dagar i skogen var det dags och åka hem till Ö.kyrkogatan och där såg det ut som ett bombnedslag så nu är gardiner och kudd byten tom gjort så nu är det höst i min lägenhet. Detta invigdes med ett litet besök av ett par damer, tända ljus, kantarell mackor och lite Enya musik förstås :)

Ska snart lägga mej i den ny bäddade sängen så jag är i topp skick för morgondagen. Nu känner jag att det ska bli riktigt kul och komma tillbaka till jobbet. Hoppas jag får en lagom mjukstart alla fall :P

Godnatt mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback