blågula.

2010-02-21 @ 23:19:31
Joho då lider även denna helgen mot sitt slut. En arbets dag kvar på detta långhelgs pass. Nästa helg blir en tredagars ledighet! Mm vad skönt:) Blir mycket härligheter då!


Igår lagades det plankstek hos Bella. Medpassagerare var Jimmy och Marie. Maten tog en stund o innan den var klar hanns ett par ostbågar o några glas vin slinka ner. Avancerade även denna gång med egen gjorde bearnais sås.. Men blev kanske en aning för mkt persilja i, men det var för att bella tolkade mitt "mycket" som väldigt mycket persilja ;) Nee maten blev fasen succé. Riktigt trevligt o ha en karl med på middag så där, blir lite roliga diskusioner då med.

Bellan O jimmymatlagning pågår.färdigt =)

Har blivit mycket söt saker denna helg. Usch usch. Jobbat bra och varit snäll, resulterar i både tårt o godisbjudningar. Jag måste nog sluta va sån charmig sjuksköterska:P Slutar bara med att jag blir tjock!.
Imorgon är det dags för spinning igen! Jag får nog ändå avsluta med en chambridje kur fram i vår kanten. Platt mage here I come :)

Känner mej en aning febrig just nu, hoppas känslan bedrar! Nu ska jag förbereda för bingen. God natti.


Kommentarer

Postat av: S

Jag undrar om du kanske har anorexia?!



Det enda du skriver om är träning, mat och hur du inte vill bli tjock..



2010-02-22 @ 15:10:54

Postat av: Sandra

Skapligt idiotisk kommentar!

Du är så fin som du är Sandra och absolut inte tjock nånstans och en jättebra sjuksköterska såklart!

Kram

2010-02-22 @ 21:29:40
URL: http://sandrabohm.blogg.se/

Postat av: Sandra.

Haha nee jag har definitivt inte anorexia ! Haha! Träning och mat är ju bland dem två bästa ting lixom=)

Tack Sandra =)

2010-02-22 @ 23:47:46

Postat av: Joh

2010-02-24 @ 22:30:26

Postat av: Johanna

Du som postat första kommentaren!! Vet du vad anorexia är ?



Vad jag kan läsa mig till så verkar sandra uppskatta mat. :) som sagt mat o träning, två finfina grejer!!

2010-02-24 @ 22:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback