CSN

2010-02-03 @ 22:26:42
Jaa då kom det jag väntat efter, nu är det dags och betala av mina tre års studielåns tider. Oj vad pengar. Tur ja är rik! :) Hoppas på att jag alla fall får minst 600 kr i löneförhöjning så det jämnar ut sig med utgifter... Kanske inte!.. vi får se i april.

Blev en spinningrunda med Emeli även ikväll. Det gick mycket bättre idag, va så peppad! =) Har insett att det snart är bikini sesong, jag vill ju inte ligga i vassen i sommar. Så det är bara och börja. Funderar faktiskt på en liten cambridge kur för att snabbt göra mej av med några kilos last.

Gjorde nyss ett riv i garderoben och strukturera om till det bättre. Tänk sicket styr och tid det ska ta med garderoberit. Börjar bli trist där inne nu! .. Nästa vecka får det bli en tripp till Linkan för lite klädköp och span på IKEA.

Nu ska jag dra på tvplay och titta på Solsidan från i fredags blev en kvälls tur istället för dagtur imorgon och där med sovmorgon. Skönt :)


Kommentarer

Postat av: Sandra

Ja efter tre års slit med studier så är de bara att börja punga ut, inte blir man rik som ssk iaf det är ett som är säkert. Men Sandra vi får hoppas på en fet löneförhöjning i april!

2010-02-04 @ 20:42:48
URL: http://sandrabohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback