Fettodan :)

2010-02-16 @ 22:56:42

Ja idag har det visst vart semle dan. Känns inte alls som det va länge sen Marie kom o hade bakat semlor till oss alla på jobbet. Önskade verkligen att nån hade gjort det idag med och Marie gjorde en repris... Mmums så underbart det är, tjocksmocken tröck till och med i sig två under dagen! Upps =)





Matlagningen på alla hjärtansdag.          



Besökte biostaden igår och såg på Farsan, det var en riktigt bra film och över förväntan!. Vi var typ bara åtta styckna i sallongen, kändes lite märkligt. Mamma och jag fick nästan skäms för våra hysteriskt fula skratt. Dem andra kan nog inte ha tyckt att filmen var lika bra som vi ;)

Imorse var jag på årskontrollen av min tandhälsa och fick deklarerat att mina tänder var i bra ordning, och jag var riktigt stolt när jag berätta att jag inte längre snusa=) Funderar på att snart unna mej en tandblekning ..?=)

Imorgon vankas det bowling med några kollegor, ska bli riktigt roligt. Är tom ledig dan efter så en onsdag med lite röd tjut och ev. Harrys hak är inte alls fullt omöjligt =) Det väntas trots allt en fullspäckad jobbar helg. Så imorrn får bli min mini helg.



Min tillit för karlar förstärks då inte! Tänk att det ska vara så svårt att hålla vad man lovar. Jag är fortfarande fläktlös! Jag blir jävla förbannad, önska man kunde fixa lite mer själv!


Nu borde jag se till och sova men är inte riktigt "ner roooo givande" för det.. Ska försöka blit i alla fall.







Kommentarer

Postat av: Sandra

Va gott med semlor, duktigt av Marie att fixa till hela avdelningen :) Synd att jag missa det. Ha de så kul på bowlingen imorron!

2010-02-16 @ 23:02:47
URL: http://sandrabohm.blogg.se/

Postat av: Sandra

Jo hon är inte dum hon Marie. Mm super. Tråkigt att du inte kan vara med på bowlingen imorgon Sandrew.

2010-02-16 @ 23:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback