Kärlek hela dan.

2010-02-14 @ 21:58:21
Åh så pussinuttit, hjärtan och mysigheter överallt. Jag har varit riktigt på topp denna dag! Jag har gått & haft nån slags mys känsla hela dan. Hade riktigt kul igår! Jo en sån super kväll nästan. Kul förfest och bra gas på pallet och otroligt glada miner. Blev en sen natt med fjuttiga sömntimmar, Caroline och jag ordnade med galenskaper. Men dem pratar vi inte högt om :) Idag har jag sluppit minsta bakfylla, trots det ena o andra o shotande=)


      

Blev frukost med pannkisar. Och kvällsmiddan blev ala delux på björklundsgatan med några underbara bruttor. Maja var förstås i centrum och fick både mej o carro till tårar idag när hon skratta hysteriskt när mamma gjorde karusell med na.

Har hittat på tokigheter idag med Bella och Carro, verkligen flummat som om vi vore 13 år, så kul & bli barnet på nytt ibland! ;)

Ny myser jag ute i Sandviken med mamma. Dags o lägga på en vepåle till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback