Nedvarvning.

2010-02-24 @ 22:40:09
Oh vilken strålande solskens dag! Blev uppdragen ur bingen av Marie som skrev ett sms om att det var promenad väder (ja ljög Marie, fast jag var vaken :) Alla fall gjorde jag raskt i ordning mej, hämtade upp Marie och Karin och gjorde lite bra inköp på Teamsportia. Ett par nya träningsbyxor och två linnen.

Marie & KarinVackra Västervik =)

Blev en kort promenad. Mmm vad härligt det var. Kände verkligen ingen lust för att gå in o jobba!.

Idag har jag haft en student som ska gå med mej i fem veckor. Kommer nog att funka bra. Men det är svårt och stå och rulla tummarna och titta på medan någon annan gör "mitt jobb". Det lixom kryper i fingrarna, men ja va nyss där o vet hur viktig man är för studenten=)

Läntar verkligen efter helgen. På fredag ska jag tillbringa kvällen ute på lysingsbadet i saunan med släkten. Har aldrig varit där för vinter bad så det ska bli spännande. Självklart gott plock och vin.

På lördag är det dags för tjejerna och göra stan osäker igen då ska vi slänga klackarna i taket. Wihoo.

Känner verkligen för lite skärgårdsro så helst av allt skulle jag vilja hinna med Eknö och snöskoter.. Men vi får se hur det blir me d.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback