Nöjd.

2010-02-25 @ 23:21:42

Jag fick ett rejält shopoholic sug idag efter jobbet som resulterade i två nya klänningar och den nya vibrator-mascaran från Isadora. Haa jag har sett mascaran på reklamen men tänkt att det bara var fjanteri. Men den trevliga damen på HM brukar kunna ge goda råd när det gäller mascaror. Prova den lite med nått svep och ja, jag är nog tusan nöjd. Men det kändes som mina ögon fick en dos av lätt epilepsi/elkonvertering =)

Jag hade en förfrågan om större textstorlek i bloggen men det tycks tusan vara för avancerat för mej o få till. Jag får helt enkelt rekommendera läsglasögon=) .

Jag tjatar om min träning... men idag gjorde jag nog det bästa nånsin ifrån mej på spinningen, tusan vad kul det var. Avslutade kvällen hemma hos Bella där det bjöds på kalops, mumma!

Nu blir det sova av och tusan vad jag ska gå på ledighet imörra. Tre daaar!! Åh vad här ska njutas! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback