Så där ja.

2010-02-11 @ 10:35:45

Ursäkta mej för dålig uppdatering:) Helgen vart rätt lugn med jobb. I söndags blev det matlagning med Bellan o Carran, super god gryta med kyckling & soltorkade tomater. Inge godis. Naj naj. Nu ska vi bara vara nyttiga. Majskrokar därimot =) Spännande saker det där.

 

I måndags hälsade vi på Zaida & lilla Benjamin.. Lilla o lilla.. Det var en ganska stor bebis:P Så söt så.



Och i tisdags vart det en tripp till Linkan med bästaste mamman!. Vart lite besviken på urvalet men jag handlade klokt!=) Ett par kassar & lite nytt & frescht till garderoben. Jösses vad jag kan bränna pengar på Ikea för att sedan komma hem och undra vad tusan jag köpte..Jaja =)

Mamma o buggskor förstås=).

Veckan har även innefattat träning, varje dag=) Jaa nu jävlar. Jag har verkligen börjat att älska spinning. Känns inte alls lika motiverande med bodypumpen längre.

Just nu har jag två grabbar här hemma som försöker ordna till min fläkt. Jag hoppas dem är klara snart så jag hinner med en promenad med Jennie innan jag ska in på sjukhuset & jobba.

Ser verkligen fram emot denna helg. Morgondagen blir träning och troligtvis bio med flickera. Och på lördag sovmorgon, träning och fest! Söndagen hum alla hjärtans dag ska tillbringas med ett par hjärtan & tre rätters. Måste se till att hitta nån fin present till mamma hjärtat! Men egentligen tycker jag att det är lite larv med alla hjärtans dag. Sina nära o kära ska uppskattas varje dag=).


Kommentarer

Postat av: Karin

Hör av dig om du ska träna nåt i veckan som kommer..följer gärna me på spinning känner också att man tröttnat lite på pump nu:)kraaam

2010-02-12 @ 22:47:08

Postat av: Sandra

Blir bara spinning måndag o torsdag nästa vecka, hinns tyvär inte med mer än så. Haka på då vet ja. Kram

2010-02-13 @ 16:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback