ikväll ska det skakas rumpa :)

2010-02-13 @ 16:37:25
Jag har visst tappat bloggar suget, men jag får väl helt enkelt skärpa mej=)
Gårdagen spenderades på Ö.kyrkogatan med några rekordeliga brudar. Menyn blev en hembakad pizza som nästan nästan höll på att bli bränd :P Blev lite vin och mys.

Gillar den nya komedin Solsidan på 4an skarpt, vilken höjdpunkt!

Imorse vaknade jag av snöskottarna och förstog att det troligen snöat hela natten & var fullt av äcklig snö, innan jag ens tittat ut. Oja! Var glad att jag hade mammas bil. Slapp jag gå till gymet. Jennie och jag körde ett spinningpass, underbart skönt. Passade på & brassa lite sol på solpoolen oxå. Så nu är man laddad för kvällen!=)
Ska se till att plocka lite här hemma och hitta nått passande för kvällen. Blir lite förspel hos mej och vidare till Jacob. Ses i dimman gott folK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback