:)

2010-02-18 @ 23:34:08
Idag har jag haft en ledig dag. Steg upp & satte på lite kaffe. Tänkte att jag skulle börja morgonen med kaffe i sängen tillsammans med dator och uppdatering. Tjoff så hade jag kaffe över hela mej och mina dagen innan nyinbäddade lakan. Varmt vart det oxå! Jag undrade verkligen hur en sån här start på dagen skulle sluta.

Kom hem lite skönt lurvig i benen igår kväll efter en trevlig bowlingtur med några jobbar kompisar. Jag gjorde allt ett par lyckliga strikar alla fall och jag vann över min spelkamrat, ska tilläggas att jag är en mkt dålig förlorare och det tror jag visst bestämt att Emelie oxå är.. =)

Linus & EmeliBästa HelenaEn purken Emelie :PEtt himla sött par. Emeli & André.Ja o Linus

Jag försökte peppa igång gänget för vidare häng till harrys men det blev bara Emeli och Linus, påvägen dit raggade vi även med oss André. Kom precis in när vi fick se en stackars Anja torska på storbilds tvn, tur att hon lyckades bättre idag! Och nu lät jag som värsta OS hejjaren vilket jag absolut inte är:P

Alla fall ringde grabbarna och skulle fixa min fläkt, hum det som dem skulle ha gjort i fredags men aldrig dök upp. Hade inte alls lust och se dem där igen utan ville bara ha jobbet gjort så jag flög ur min lägenhet kvickast! Blev en långpromenad med Linda. Riktigt kylit och otäckt var det. Åååh vad jag längtar efter vårfåglarna och blåsippan!

På detta blev en sund omelett och en peppning för ett spinningpass som gick bra som tusan!! Åh vad kul det är! Nästa vecka har jag alla fall lyckats kunna pricka in tre spinningpass. Imorgon får det nog bli gymmet innan jag hoppar in på sjukhuset och förbereder för ännu en långhelg.

Egentligen skulle jag ha gått på års träff med vårdförbundet ikväll och tom blivit bjuden på mat! Men allvarligt talat fick jag riktig träningsabstinens och avbokade denna planering.

Sedan var det kvalitets tid med mamma, har blivit mycket sån tid. Med mamma alltså. Hon hade lagat en underbar rådjursgryta som säkerligen tanten från veckans "halv åtta hos mej" skulle ha kallat för matorgasm/kryddorgasm hur det nu löd.. ? :) Min mamma kan hon. Kolla oxå på en film "The ugly truth", mycket bra!

Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback