Dammråtta

2010-01-16 @ 12:05:50

Var så trött efter jobbet igår så jag hade ingen som helst lust att gå och träna. Men efter en timmas vila och lite peppning utav mig själv så traska jag ändå iväg och det gick faktiskt riktigt bra. Har lixom tappat glöden och det tyder bara på att jag måste se till och träna mer! Snart är det ju fasen bikini sesong igen. Det pratas om cambridge men det känns ännu mer omotiverande. Det är jäkligt bra om man vill rasa i vikt, men isf skulle jag oxå förlora massa muskelmassa. Neee får satsa mer på träning och havregröt:) Måste se till & boka in en läkartid så jag slipper få astma bekymmer var gång jag ska träna bare.

Blev lite go Thai Hoa mat även denna fredag innan vi begav hos till bion och Cash, kändes som hela västervik var på bion igår. Himla trevligt. Carro och jag var lite retade att vi inte tog med vinet även in på bion, det hade vart grädden på moset lixom! Jahaa alla fall, filmen var tyvär inte enligt mina förväntningar. Joel var snygg som tusan men nee filmen var lite små seg faktiskt.

Caroline & Elin försökte locka med mig till Linköping idag och till Emma för fest. Men kände att min lediga tid var tvungen att prioriteras på annat sätt. Hade ju säkert vart skit kul men det är skönt och ha en dag och strosa och göra lite nytta hemma.

Dock är jag jäkla sugen på lite utgång ikväll så vi får se var denna kväll/natt bär hän! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback