Lugn helg.

2010-01-24 @ 23:56:23

Ja min helg har verkligen varit i lugnaste laget! Den har mestadels ägnats åt arbete. Har jobbat en så kallad caca helg =)

Var dock ledig i torsdags. Spenderade dagen med Marie, Bella och förstås lilla Maja. Vart mycket motion. En lång promenad och ett avslutande spinningpass. På tal om den där promenaden drog jag runt på Maja i barnvagn. Och jag vart faktiskt mycket upprörd. Det är riktigt svårt att ta sig fram i Västervik på alla trottoarer och gångbanor pga att dem är mycket dåligt underhållna och fulla av snö och isbummlos!! Stackars er med ständigt barnvagnskörande, rullstol-/rullator-körare denna vinterperiod!

I helgen har jag varit extremt hungrig och obotligt sugen. Och det gick tyvär inte att råda bot på jobbet då det inte fanns mkt till sötsaker. Arbetskamraterna undrade tom om jag var gravid...Möjligen jungfru födsel då.. :) Besökte på kvällen Carro som laddat upp med godis och glass, mosade även i mej makaroner och köttbulle innan detta! Ojoj!! Matvrak! Vi spelade några omgångar med Super Mario på Wii och detta spel gjorde mej riktigt lycklig och en känsla av att vara barn på nytt!

Igår/lördags hade vi middag hos Bella.. Gjorde någon god fläskfilé gryta med smördeg över...Gott! Efter detta givetvis godis och chips.. Matvrak igen!! =)

Och nu ikväll har jag spenderat ännu en kväll på sjukhuset och sen kom mamma på besök och vi åt rostad smörgås med rom & grejs.. Jag kom på att rom är ju faktiskt inte allt så gott!!!

Svammel svammel. Observera att denna helg var alkohol fri.. Hum så gott som:) Carro bjöd på ett glas vitt igår, men det fick glida ner vääääldigt sakta under flertalet timmar.. Uurk.. Heja heja röd tjut!

  Maja gla i Marie!=)    Caroline=) Min kompis på Coop Extra fiskdisken =) Haha  Avslutande reklam:



Nu är det dags att sova och hoppa på sista dagturs passet! Imorgon ska jag även på medarbetar samtal med chefen. Tycker allt sånt är lite nervöst första gången. Men det ska tydligen inte vara nått o va nervös över:P

Sedan är det en återstående onsdag kvar denna vecka och jobba. Och på torsdag samlas vi utanför ishallen för att hoppa på bussen till Sälen!! Wiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhoooo!!!!


Kommentarer

Postat av: Sandra

Lycka till på medarbetarsamtalet, inget att oroa sig för :)

2010-01-25 @ 09:15:23
URL: http://sandrabohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback