wweehooo!

2010-01-20 @ 23:23:52
Igår hade jag mys dag med mamma först åt vi mat hos mej och sen va jag en sväng till Jennie med tjejerna och skrev en inköps lista o så.. Mycket korv! Gott! :) Sen åkte jag med mamma till sandviken. Åt mat igen och smaka på nått vin hon köpt. Öpp va ju tvungen, hon ska bju påt imorrn så skulle se om det var dugligt .

16 grader hade mamma det där ute i skogen. Huvalingen vad kallt.. Men jag fick fräs i öppna spisen men fick sova i tjock pyjamas. Och idag när mamma och jag skulle in till stan får vi se att nästan hela Freden ligger under vatten.. Ojsan! Hur ska det då gå med räk kryssen i sommar?

Känner mej lite smått trött på vintern. alla fall när det bara dryper ner snö och det är helt grått och moddigt ute. Vi tog oss en promenad innan vi skulle börja jobba men jag kände mej bara arg och gick med mungipan nedåt. Okej om det hade varit vacker sol & snö, men nu har det vart för många trista dagar..

Hoppas på soligt skidväder nästa vecka!!

Jag ser fram emot våren, krokus, hyacinter och ni vet den där förälskelse känslan fast man ändå inte har nån men ändå blir så där lycklig på nått fräsigt sätt!. Alla börjar ta av sig lite kläder och man får se lite mer hud och ja mer folk för det första! Nu kan man få en känsla av att man är alldeles ensam i hela värden om man tex ska gå hem från Björklundsgatan..

Vinterkräksjukan härjar fortfarande och ser oxå ut att göra det ett tag... Får den där hypokondriska känslan av att det rör runt i grytan men jag har nog förhoppningsvis fel :)

Har som sagt jobbat ikväll och missade där med en viktig match, följde dock sista perioden på webben, härligt VIK, jag hade nog bara vart hyper på läktarn.

Nu är det nog dags att inta sängläge och utnyttja min lediga dag imorgon.

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback