Cykelhjälm

2010-06-29 @ 22:29:09
Började dagen med att försova mej. Tack sopbilen som böka runt på gården och förde oväsen som väckte mej, sprang upp 6.35, var startklar på jobbet 6.49. 4 minuter sen. Fick höra en del kommentarer om att jag inte målat ögonen så fick smita in och dutta på lite mascara så var man sig lik igen :)

Efter jobbet åkte jag ut till Sandviken och la mej på brygga med mamma och några kusiner, så härligt!

Idag har jag oxå införskaffat mig en hoj ! :) Äntligen kan jag fara lite mer. Dock var det ett par år innan jag satt på en cykel och jag är inte den bästa chafförn på en sån, men ikväll har jag tränat. Så det ska nog gå bra, men jag varnar er! Se upp om ni möter mig med hojen.

Trots min sovmorgon är jag klippt slut så nu ska jag sällskapa med mina kvalster ovänner ;) Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback