En måndag till

2010-06-14 @ 23:05:15
Igår kväll hade jag och Caroline LAN. Varsin dator, vi hade planer men dem gick i stöpet. Som vanliga söndagar somnade Caroline till i soffan och jag frågar vad hon gör då jag får till svar att hon vilar. Hum.. :) Egentligen skulle vi nog kunna flytta ihop... kanske till hus. För vi bor nästan jämt ihop, alla fall hälften av veckan :)

Bella och Maja kom på frukost imorse/förmiddags, eller för dem vart det väll lunch:) Vi drog på Min Piraja Maja och shaka loss. Maja visade minsann att hon börjat gå oxå, åh så söt!

Så ikväll har jag jobbat. Har inskolning med Linda några dagar vilket betyder att jag ska vara en stöttning och inte göra så mycket.. svårt. Men hon var så duktig så. Fick alla fall göra lite punktinsatser åt övriga kollegor och jag gjorde minsann nytta för lönen  :)

Imorgon efter jobbet blir det en after work innan sommarsemestrarna, tråkigt nog var vi bara 6 uppskrivna?? Men det blir nog trevligt alla fall, bara regnet kan hålla sig borta.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback