fuskat.

2010-06-10 @ 22:51:28

Man kan undra vad som hände med sommaren. Regnet bara öser ner och solen lyser med stor frånvaro. Innan jobbet såg jag att mitt skinn bara hängde som en annan orm som byter skal ? :) Tog en 18 minuters solning i solariet. Inte för att det blir lika fin bränna med solariet, men jag kände att jag var tvungen och underhålla huden.

Nu ska jag vara ledig i tre dar så snälla se till att väderpladdorna har fel. Ge ma sol.

Efter jobbet fick jag mor och bror abstinens. Följde med familjen till Sandviken. Dock är min bror helt manisk i dem där äckliga vildsvinen och drog snabbt iväg till skogs, hoppas han skjuter den där ikväll!

Tydligen var det inte alls sista avsnittet av grays förra veckan så nu måste jag set på tvplay.. det verkade ju sååå spännande!

Adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback