Hetta.

2010-06-17 @ 23:45:28
Äntligen!

Efter jobbet åkte jag och hämta Marie så for vi ut till Löga. Min Cypern bränna har börjat försvinna, men idag frästes faktiskt huden på sa lite. Åh så härligt det var, blev även ett dopp i plurret med med huvet ovanför vattenyta:)



Senare bar det av med träningskläderna till ett kärt TR, gav allt jag förmådde på spinningcykeln och var riktigt nöjd med passet, men shit så varmt! Nu är jag tillbaka till träningen igen, skönt.

Åkte hem till Sandviken där vi grillade och satt nere vid bryggan tills solen gick ner. Bar hem till Ö.kyrkogatan och har haft några tjejer här hemma på lite vin (förstås)...:)


Imorgon blir det student för hela slanten. Tre kusiner ska firas så det blir ett helt hie i mormor o morfars trädgårs :)

Nu är jag riktigt trött men det är så jäklans varmt i min våning så vi får se om jag kan somna ifrån värmeböljan.. Natti natt.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Du blir inte snyggare i det där glasen. Gör nåt drastiskt hörrö.

2010-06-19 @ 21:06:53

Postat av: Sandra

Haha det var inte snällt skrivet. Smaken är som baken men själv så trivs jag rätt bra med mig själv. FJANT!

2010-06-19 @ 22:36:09

Postat av: Anonym

Då borde du slå upp ordet självinsikt i en ordbok tycker jag. Passa på att slå upp ordet patetisk när du ändå bläddrar. Ditt namn kan stå som förklaring där så bli inte förvånad.

2010-06-20 @ 12:07:25

Postat av: Sandra.

Haha jag undrar vem min idol kan vara.. ?

2010-06-20 @ 16:18:47

Postat av: Krille

du idiot som skriver....skaffa dig ett liv skithög!!!

2010-07-02 @ 22:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback