Så där då

2010-06-13 @ 22:36:35
Tre dagars ledigheten rullar på fort.

Fredagen vart en heldag/kväll hemma hos Emelie med några kära sjuksköterske kollegor. Först vart det salladslunch. Barnen blev efter ett tag rastlösa så det vart lekparkshäng. Emeli och jag passade på att åka linbana. Till kvällen bjöds det på en superb grekisk panna med färskpotatis och sedan rabarber paj.

Nils O Ella spelar piano. Söta.



I lördags tog jag och Marie en tripp till Linkan och investerade i lite sommar fräsht! Hoppla hoppla, jag hett mej tom två par nya sommarpari skor, nu blir vännerna nöjda :)


Mot kvällskvisten vart det grillkalas hos kollegan Emeli och hennes karl, mycket trevligt :)



Imorse vart jag överlycklig när jag såg solen stråla. Carro och jag slängde på oss bikinin och drog iväg mot Sandviken men på vägen dit blev hela himlen kolsvart, skiiiit! Blev pinpong & rabarberpaj bak istället.

Söta Vera ville oxå va med!

Idag har Carro lagat köttbulle middag och nu ligger vi i min soffa med varsin dator och en stor tallrik frukt och känner oss nyttiga.




I veckan blir det 6 dagars jobb. Känner att hälsan börjar bli mer i topp och skulle nog kunna träna, men schemat krockar så enda dagen jag kan träna pass blir endast torsdag! Får satsa på promenader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback