Dag 2.

2010-05-11 @ 22:52:17
Då var jag tillbaka på jobbet efter fem dagars ledighet. Hade pill hela kvällen, men det var kul att va tillbaka. Andra dagen på kuren och dagen har gått väldigt bra faktiskt. Det var nu när jag kom hem som jag kände att kurret kom. Men då blev det en kopp hallonte :) Imorgon är det tredje dagen och den dagen som brukar vara jobbigast. Men jag känner mej peppad inför den oxå :)

Jag ska absolut inte skaffa mej någon I-phone!! Idag slutade min mobil sitt liv efter jaa si sådär 100ande fallet i golvet. Efter sälen-kraschen var den bra skör. Men nu har jag längre ingen mobil. Mitt abonemang hade inte ens hunnit upphöra. Så imorgon blir det ett besök på telia butiken. Ska nog köpa en dubbelstöttålig med dubbelisolering:) Men sååå tråkigt. Jag gillade verkligen den mobilen jag hade! :(


Dags att försöka sova då. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback