Internet.

2010-09-06 @ 16:03:40
Oj vad liten man blir utan internet. Men idag gjorde jag slag i saken och gick ner med mitt opålitliga mobila bredband till telia och fick ett provisoriskt.

Har en ledig dag efter en vecka med massa jobb. Har varit i skogen med Greta/Marie. Skulle plocka svamp och det blev några liter men vi hamnade mest i blåbärsskog så det blev en hel del sånt plock. Men det är mer tacksamt och plocka lingon så det blev några sånna mer så ska göra lite rårörda lingon framöver.
Helt plötsligt i skogen hör jag något och tror det e en älg eller ett vildsvin så jag bara skriker till Marie... -Ett djur och bara hoppar in i bilen... Men så kommer en dansk ut ur skogen och måste tycka jag var hel tokig :)

Nu kom min lille käre vän Caroline så nu ska vi ha kvalitetstid! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback