skogen.

2010-09-02 @ 12:29:10
Godmorgon!

Sov länge idag för inatt väntas nattjobb. Känns verkligen som det passar mig. Jag kan nog sova hur länge som helst på morgonen och jag har inga problem och somna när jag kommer hem. Bara att man är en aning groggy dan efter :)

Fick äntligen tag på min hyresvärd och hans "springpojke", kände att pulsen gick upp en aning när jag krävde att få mitt fönster ordnat som lovat, för ett år sen!! Oj det har jag helt glömt säger han! Eh jag har bara påmint honom om ett tiotal gånger. Åh vad jag hatar när folk inte kan sköta sina arbetsuppgifter. Mm men imorgon ska jag ringa och PÅMINNA ?? honom om att komma vid två?! Bara jag fårt gjort så blir jag glad.

Ska vara blom och postansvarig hos mormor i två veckor och får låna hennes bil, vilket blir kalas bra! Så ska gå och haffa den och ta med mej Marie på en skogstur och se vad vi kan plocka på oss :)

Ikväll blir det oxå lite spinning för att fylla huvet med lite extra syre inför nattvakat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback