Update

2010-09-14 @ 00:17:43
Ibland dröjer det lite mellan bloggandet. Men den som väntar på nått gott, som man brukar säga :)

Tillbringade helgen hos Annie på telefonplan i Stockholm. Fredagen bestog av matlagning och fest för att sedan vimla runt bland storstads krogarna. Vaknade något bakis och sega på en luftmadrass.. utan luft. Något hårt för ryggen. Med tunnelbanan drog vi in till stan för en heldags shopping. Kvällen avslutades med massa mat, bakis häng och den otroliga filmen SALT. Se den!

Lyckades få till en tre dagars ledighet. Otroligt skönt. Har fått en ny fönsterruta idag, kors i taket, 1.5 år nästan tog det! Marie och jag trotsade regnet, tyckte till o med att det var en perfekt dag för svampplock och vad rätt vi hade! Tror nog aldrig jag lyckats plocka så mycket kantareller som idag. Marie och jag tappade bort varandra i skogen för nån timme då jag var som mest exalterad i alla kantarellhav. Men som de rutinerade skogsmullarna fann vi varandra både utan mobil eller panik :)



Tjejerna gjorde även ett litet senare besök till Tuva som fyllde två år förra veckan. Ett riktigt litet charmtroll! :) Efter det maffiga fikat genomled jag eller gled jag igenom ett grymt svettigt spinningpass, men var riktigt pepp denna dag och kände mej typ som stålmannen. Häftigt :)



Så har vi finbesök i stan så har haft kantarell macke häng med Caroline och Jennie. Tyvär kunde inte min gamle sovkamrat sova över dock, kändes ju lite märkligt förstås :)

Men nu tror jag bestämt det är dags för bingen ! Troligtvis kommer jag se dem där gula krylla framför ögonen, Marie förstår vad jag menar..:)

Gonatt!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Ojojoj!!! Du kan dina ställen Sandra =) Härligt!

2010-09-14 @ 20:07:43
URL: http://sandrabohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback